misslyckande

Lördag - varit hemma hela kvällen - Skönt ... Har kollat på "Känd från Tv" på Tv4film. Helt okej, har inte sett den förut, men nu är det också gjort :)

Tjatade på syrran typ en timme förut att hon skulle följa med till Tierp för att jag ville ha pistagenötter - var såååå sugen på det. Och till slut följde hon med efter att jag mutat henne med en film.. Haha Inte för att jag hade råd med det, men det blev så i alla fall. Men sätter oss i bilen - åker till Konsum och jag typ springer till nötterna och fixar en påse med syrran kollar på filmer.

...Då kommer jag på att jag inte hade plånboken med mig - vilket misslyckande.. haha . Men som tur är så bor ju min vän Ronja i Tierp så då bar det av dit så jag lånade pengar av Basse för att jag skulle få mina nötter, och istället för en film blev det en semla för syrran.. Men billigare för mig blev det ju i alla fall .

Nu sitter jag bara och väntar på att Mamma och Pappa ska ringa för att få skjuts hem, men dom verkar inte ha tänkt i samma bana som mig. Men hoppas i alla fall att dom ska ringa snart, så jag kan gå och lägga mig snart.. Trött som fan ....

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback