Ny telefon och konstig familj

Fick för mig för några timmar sen att jag ville ha en ny mobil och nu har jag fixat en.. Beställde från netonnet. Så nu väntar jag bara på att syrran ska köpa min som jag haft ett halvår.. Hatar telefoner, man tröttnar precis när man lärt sig hur den fungerar.. haha

image62


Har i alla fall gjort några bra saker idag som att tvätta, baka sockerkaka, lagat mat och städat efter min otroligt extremt rumsrena katt... Hatar henne just nu. Och det gör pappa med eftersom att hon pissade bakom honom så att det rann ner på han.. Fast det var ju lite roligt med, för fan vad vi skrattade..

Har även kommit fram till att min familj är konstig.. Igår låg pappa och sov på soffan medan mamma satt och kollade på tv och jag lagade mat. Så frågade jag mamma om någonting som hade med maten och göra och pappa vaknar och säger "Bodybuilder" (eller hur det stavas).. Haha och vi frågar vadå? och han svarar "Nej, på tv:n".. Haha totalt störd asså. Samma Mamma för några veckor sen, låg hon och sov och vaknar mitt i ingenting och skriker "Kom in".. haha vadå kom in, det var ju inge där!!

Störda, undrar vem jag brås på eftersom att jag är så smart :) haha

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dina föräldrar verkar hur roliga som helst när de sover på soffan, mina sover oxå jämt på soffan, mamma låter som en gris ibland.


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback