Pappa, Öl & Irritationsmoment no 1.

Börjar väl med en tyst minut för Milton.. Sötaste Milton :) Men han får det nog bättre får man hoppas :)

Sen så aah, blir så irriterad på folk som tror dom kan behandla andra hur dom vill. Dom tror inte dom gör något fel, men vaa! Tänker dom ett steg längre så borde till och med dom fatta - men tydligen inte.. Man förstår när det är dax att ge upp, eller om man inte är välkommen. Kan dom inte bara inse .

Har i alla fall fixat öl och vin och grejer till ikväll - så det ska bli roligt, bara vi kommer på någonstans vi kan vara. Vill inte vara här i alla fall eftersom att Pappa fyller år och hela min nyktra släkt ska vara här . Eller alla är väl inte nykterister men endel av dom i alla fall...

Grattis till Pappa i alla fall . Jag var snäll och gav honom 4 smörgåstårtor :) haha dom var inte så stora men det var snällt av mig i alla fall tycker jag + att han fick två filmer av mig, mamma och Angelica - "Boog & Elliot" och en till med Clint Eastwood (eller vad han heter/hur det stavas)..

Har ordnat sig lite till med jobb i alla fall - jobbar några dagar med Mamma, under två veckor i februari - lite extrapengar i alla fall - alltid trevligt .

Shayne Ward - If that's ok with you 
&
The red jumpsuit apparatus - Your guardian Angel

 dagens mest nötta :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback