Perfekt :)

Kollade på "Singing bee" så jävla roligt, att människor inte skäms . Jag kan inte heller sjunga men inte fan ställer jag mig upp och sjunger då . Han som vann var ju en av dem värsta - lät som han precis hade kommit i målbrottet - haha .

Har i alla fall fixat ett någorlunda jobb - ska dit och prata i morgon så får man se hur det blir sedan. Men alltid bättre än ingenting . Och det är så pass nära så det räcker om man vaknar 20 minuter innan man börjar jobba.. Plus att man kan det mesta så det blir inte så ovant... Skoj, skoj - längtar redan . I morgon klockan 12.00 gäller det :)

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas att det går bra och att du kirrar detta jobbet nu då! skönt med inkomst vet du, tjejen!!

2008-01-14 @ 10:51:37

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback