Problem

Man vet inte vad man ska göra . Man försöker hjälpa men vet inte vad man ska göra eller vad man ska säga. Känns som att allt man gör blir fel, även fast det kanske inte är så. Man försöker göra det bättre för personer i sin omgivning genom att visa att man finns men det spelar ingen roll, för man vet inte hur man ska beté sig.

Man ska finnas för alla, man måste ställa upp och ja, det är väl självklart men det blilr bara problem. I alla fall i min umgängeskrets. Träffar man någon mer än den andra blir det bara problem, man försöker göra det bästa av situationen - sen så är det bara att hoppas på det bästa..

Varför ska problem göra så att det uppstår nya hela tiden för . Räcker det inte med ett eller egentligen inte ens ett . men det är max tycker jag men det tycker tydligen inte omgivningen. Vet inte hur man ska beté sig överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag som vanligt fattar ingenting, vad handlar detta om ???

2008-01-07 @ 17:55:34
Postat av: M a n d y

Sååå ska man ta bort bloggen kanske?
Haha. Vafaan e meningen egentligen med blogg då det bara blir tjafs & det inte är acceptabelt att skriva vad man tycker & tänker?
S å
l e s s

2008-01-08 @ 02:01:28
Postat av: Evelyn

om dina kompisar är svartsjuka så kanske du ska dumpa dom, om dom missunnar dig nöjet att umgås med andra personer så är det inte dina kompisar. fan va barnsligt, så där höll vi på i sandlådan på dagis.. jag tycker du ska tala om för honom eller henne att skaffa sig en hobby, eller kanske en livspartner att va svartsjuk på. haha


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback