Ring, ring .

Vaknade klockan åtta i morse sur som fan för att det var någon som vägrade lägga på luren, ringer man och ingen svarar efter max 10 signaler så lägger man på.. Men den här personen var inte som alla andra och nötte från det jag vaknade 26 signaler och. Ofta jag skulle få för mig att gå och svara på typ 18 signalen . ÅÅh så jävla sur jag blir, hade planerat att jag skulle sova ut idag men blev inget av med det.

Fick mina kläder jag hade beställt igår och så blev jag sur på grund av det också, även fast man beställer den storleken man har och samma storlek på allt . Så är några grejer stort som fan endel grejer är skitsmått och ingenting är perfekt. Men det skiter jag i för orkar inte hålla på att skicka tillbaka, så det får ligga i garderoben och ruttna som alla andra kläder :)

Igår gjorde jag ganska mycket saker för ovanligheten skull, först var jag och klippte håret - blev kort, men ganska fint. Träffade Mandy och umgicks med henne några timmar, träffade även fia . Sen så följde jag med syster till trafikskolan - roligt att träffa Krister :) han är så rolig . På kvällen så blev det en tur till Ronja där vi tittade på tv, åt kladdkaka med grädde och pratade jobb .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback