Skratt-irriterande

Jag har blivit utsatt för något väldigt hemskt, min syster har slutat prata med mig - gud så hemskt . Så jävla barnslig, hon är 22 år och betér sig som en 10-12-åring. Kan inte göra annat än att skratta för det är roligt.. Hon ber mig om hjälp samtidigt som står och hånar, klagar och klankar ner på mig och tror tydligen på fullt allvar att jag ska säga "Ja, min kära syster det är klart jag vill hjälpa dig. Jag älskar när du är dum i huvudet och är allmänt elak. Kom så går vi och får det överstökat med det du vill ha hjälp med" - totalt konstig. Haha

Tror på att jag ska det. Men eftersom att jag sa nej, så slutade hon att prata med mig. Så varje gång jag säger nått till henne så svarar hon "jag varken lyssnar eller pratar med dig" dubbelmoral eller vad ska man kalla det. Hon svarade - alltså pratade hon med mig och eftersom att hon svarade så är det ett bevis på att hon lyssnade:) Så jävla rolig den där människan alltså.

Inte för att jag lider, det är bara skönt att slippa höra henne gnälla på allt och ingenting . Längtar till den dagen hon får jobb och flyttar härifrån. All lycka på färden - min kära syster :) *asgarv*

Nej, nu ska jag äta mat och sedan bär det av till Tierp för att äta semla med Alexandra - mums :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback