Sommartid i Januari

Vaknade klockan 09.30 i morse av att klockan ringde, och precis då när jag stängde av den kom jag på att den går på sommartid så klockan var egenligen bara 08.30 och jag blev omedelbart trött som fan igen och skulle somna om och sova en timme extra men det gick så klart inte.. Så nu sitter jag här, klockan är bara tio men jag har redan varit vaken i 1 ½ timme, känns så onödigt att vakna 3 timmar innan jag börjar jobba - även fast jag inte behöver, men nu är det gjort .

Har bråkat med Pappa om min katt idag, som antagligen kommer att avlivas. Hon hade anfallit min kusin igår, som är två år eller någonting. Jag vet att det är fel, och man kan inte ha en sånn katt som anfaller barn. Enligt Pappa så hade katten typ hängt från hennes ansikte med klorna och typ ätit upp halva ungen - fast ja, han överdriver. Men jag även att hon (katten) inte direkt är väluppfostrad - hon är helt galen. Så nu får vi se hur det går - får väl hoppas på ett mirakel och att hon blir en snäll och söt lite katt som bara sitter och ser söt ut - fast det vet vi nog alla som träffat henne att det miraklet kommer inte att inträffa... Men det märks .

Nu ska jag byta om - hörs :)

Kommentarer
Postat av: M a n d y

Men Linda. Jag måste bara säga att det är faktiskt ditt eget fel som dina katter betér sig.
Du jävlas med dem mot deras egen vilja & tvångshåller dem. Klart dem blir som dem e :S

Postat av: Axa

men va :@ man avlivar väl inte en katt för de? jag håller med mandy om att det är ditt eget fel för att den är galen.

2008-01-24 @ 16:05:53
URL: http://alexandranyberg.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback