Svammel :)

Tråkiga Lördag . Fast kan väl egentligen inte klaga så extremt mycket eftersom att jag inte är ett dugg sugen på att göra något. Det enda som intresserar mig just nu är att hitta ett jobb - inte för att jag har några framgångar direkt .
Klart att man vill träffa kompisar och sitta och prata och bara vara men det är skönt att vara hemma och bara vara också .

Igår var dagen då jag inte ville något annat än att sitta hemma, titta på tv och vara för mig själv . Men så blev det inte, men ska inte klaga för jag hade roligt i stort sett hela kvällen . Gjorde av med massa pengar jag egentligen inte har. Eller kanske inte kan säga så, menar bara att jag inte har något jobb alltså ingen inkomst och därmed inte har råd att göra av med pengarna jag har på struntsaker. Fast det mesta jag köper är väl strunt, det jag anser som viktigt är inte ett dugg viktigt om man tänker efter - cigaretter kommer i alla fall på första plats :) och det är väl inte så viktigt . Det enda som är viktigt egentligen då är väl bensinen, men det är väl lika onödigt det med egentligen för jag kör aldrig bil för att jag ska göra något som är livsviktigt, bara för att hälsa på folk, göra av med pengar på massa skit etc etc. Men det är väl sån jag är, så får väl leva med det .

Men eftersom att jag "glömde bort" "sköt upp" min "degardag" igår så kom den så klart tillbaka idag, lika trött och bara vill sova . Försökte göra det bästa av det, så jag åkte till Shell och köpte en Bingolott för att påbörja min "degardag" - gick som smort (vann en hundralapp) men sen gick det över alltihopa och jag ville hitta på något så stack till Mandy en timme. Blev bara en timme eftersom att hon skulle till Gävle med Tomme, Evelyn och Marcus för att äta på Max eller va det va. Men sånt är livet, blev mest bara massa svammel så säger God natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback