11 Juni - 08



Tråkigt tråkigt tråkigt !

Är osams med Mamma och i och med det så är det förbud på att låna bilen :/ Är tvungen att dammsuga nedervåningen först och det vill jag inte och då blir hon agressiv och skriker och håller på (satkärring!!!)... Hon har någon jävla mani på att det ska dammsugas typ 3 gånger i veckan på ställen där vi inte ens är... Men manin går ut på att andra dammsuger och inte hon själv .. Spelar inge som helst roll vad man har gjort eller har inplanerat så måste man göra just det som hon tycker att man ska göra - Dammsuga !!

Även fast jag har lagat mat, tvättat kläder, diskat, hjälpt pappa, handlat och ja jag vet inte allt som jag har gjort idag så MÅSTE jag dammsuga också - ARG!!!

Har i alla fall fått kläderna jag beställde idag... Två tunikor och ett par mysbyxor sen var det massa annat krimskrams . Men ena tunikan var skitful och den kommer jag aldrig ens att komma på tanken att sätta på mig så den ska skickas tillbaka - hatar när kläder inte ser ut i verkligheten som dem gör på bild . Den var röd på internet när jag kollade (röd och vit) och i verkligheten, nu när jag såg den var den orange (...och vit)... vadå photoshop :) haha

Men nu ska jag gå och smöra för mamma om jag lyckas - tror inte det, men önska mig lycka till :)

Hörs

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback