14 juni - 08



Totalt stressigt idag . Sitter och har starka funderingar på att locka håret . men vet inte om jag orkar så får se hur det blir, men i vilket fall så måste jag börja snart om jag ska hinna klart med allt till tolv .

Ska på 50-årig bröllopsdags-firande idag - Mormor och Morfar . Inte för att jag fattar meningen med det riktigt . men får väl vara snäll och ställa upp . Efter det ska jag coh syster dra till Valbo en snabbis för att sen kör fort satan hem för att jag MÅSTE se Sverige-Spanien matchen . Men känner på mig att jag kommer missa den och då är det bara att leta på en repris för min del - även fast inte det är samma sak eftersom att dom personer som har sett den kommer antagligen bara vara tvugna att tala om hur det gick på den . Men bättre än ingenting alls .

Har även fått besked om ändrade arbetstider nästa vecka :) Kanske, bara kanske ska vara ledig midsommarafton och det skulle ju inte sitta fel . Men istället så ska jag kanske (inga exakta arbets-tids-ändringar) jobba söndagen den 22:a fast det ska bli skoj att jobba med Camilla någongång också för det kommer ju inte hända så värst ofta . Men får väl se hur det blir med alla dagar - får väl veta i morgon eller onsdag eller torsdag :)

Men nu ska jag ta en rök innan jag ska börja fixa iordning mig . hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback