15 juni - 08



Jobbat hela dagen och nu är det ledigt två dagar igen . Känns som att jag är ledig hela tiden nu så nu börjar jag väl snart klaga på det istället :) haha

Rastlös som bara den, syster och jag sitter och försöker komma på något att sysselsätta oss med i någon timme men kommer inte på ett skit . Så får väl bli att man sitter hemma . Har ju inget batteri på telefonen heller så kan inte ringa, men har lite funderingar på att hämta laddaren så att jag lyckas få några procent batteri i alla fall .

Men återkommer i morgon eller senare (tror på i morgon) ...

Hörs !!

Kommentarer
Postat av: Sophie

hihi visst är dt skönt att vara ledig ;)

Postat av: fiaah

Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg:P

2008-06-15 @ 22:11:03
URL: http://ffiaw.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback