16 juni - 08



ingenting som händer idag, mest bara dåligt väder . Så i och med det så får man väl sitta hemma och tråka hela dagen . Men men ska inte klaga . Hinner med att göra massa nödvändiga saker istället som jag skjutit upp i ett antal dagar/veckor . Typ som att städa/rensa garderoben, haha öppnar man dörren så rasar allting ut :)

Är lagom sur också eftersom att jag kommer missa början på Sverige - Ryssland matchen på Onsdag eftersom att jag jobbar . Så första halvtimmen kommer jag missa och det stör mig som fan . Även fast man känner sig ganska säker på att Sverige går vidare, men man vill ju ändå inte missa matchen :/

Men nu ska jag kolla runt lite, hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback