17 juni - 08



usch hatar att betala räkningar och hålla på att greja och föra över pengar och shit . Inte för att det stör mig så mycket att jag gör av med pengar men att det tar sånn jävla tid - de är det som stör mig !! Har suttit i 40 minuter och betelat räkningar, fört över pengar, fyllt i papper och skit och jag vet fortfarande knappt varför jag har gjort det . Tur att mamma kan sånt här så att hon kan hjölpa mig med det jag själv inte förstår varför jag håller på med :)

I morgon börjar jag jobba igen efter mina två lediga dagar, fast ska bli ganska skönt att tjäna lite pengar nu igen eftersom att jag ska skaffa bil så lär det ju behövas . Blir väl efter sommaren skulle jag tro eftersom att jag behöver spara två till fyra månader för att ha råd med en bil som jag vill ha . Fast den jag vill ha kommer jag inte ha råd med förän jag är närmare 60 år och då finns den knappt kvar att köpa längre. Skulle inte förvåna mig om vi inte åker bil längre då, flyger väl runt i några konstiga farkoster då istället !!

Men i alla fall så är det fotboll i morgon Sverige - Ryssland så ska skynda mig hem från jobbet så att jag inte missar hela första halvleken i alla fall .

...och på Fredag är det Midsommarafton och jag har lite beslutsångest .. Men egentligen inte känner inte för att festa sådär extremt.. men dricka lite ska jag göra i alla fall.. Och hoppas stenhårt på att syster ska vara nykter så att hon skjutsar runt mig vart jag vill och inte vill.. bara dit jag säger att jag ska :)

Men nu ska jag kolla på fotboll (vet inte ens vilka som spelar, men det är kul att kolla på) och sen är det god natt för min del. Egentligen skulle jag duscha också men det tar jag imorgon bitti istället och då kanske jag vaknar till och blir lite pigg också för en gång skull..

Men men, blev långt det här . Men vi hörs !! God natt

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback