18 juni - 08



jag som var så himla säker på att Sverige skulle greja det här, och det var väl dom flesta. Tidningar, Tv, Radio överallt så stog det att Sverige i stort sett redan hade gått vidare . Och då, då komemr dom där ryssarna och förstör våra drömmar om en match mot Holland.. 2-0, hur fan kunde vi förlora med 2-0??? ingen människa som kan svara på det !! Och arg, det är rätta ordet för vad jag är just nu, arg och besviken !!!

Men finns ändå ingenting att göra åt saken så är väl bara att tänka på något annat mera positivt . Typ som att jag är ledig på Midsommarafton - känns faktiskt ganska härligt . Så nu är det bara inbokat att jag ska jobba i morgon (fast då börjar jag 10.30 istället för 11.00) och sen på söndag då jag egentligen skulle varit ledig.. men är i alla fall hellre ledig midsommarafton än två dagar efter den . Tycker lite synd om Camilla som blir tvungen att jobba Midsommardagen - haha men egentligen så bryr jag mig inte.. För hade hon varit ledig så hade jag fått jobba och hellre att hon jobbar än jag :)

Nu har jag i alla fall starka planer på att gå och lägga mig och sova, eller kolla klart på "Heartbreak hotell" som jag började kolla på igår - klockren film det där :)

Men vi hörs i morgon eller någon dag framöver !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback