19 juni - 08



kom precis hem, har stressat runt efter jobbet .. kom på tjugo minuter innan Hemköp stängde att jag var tvungen att hinna dit.. Och eftersom att jag har en fobi för att handla själv så var jag tvungen att hitta någon att handla med och som tur så svarade Ronja i telefonen så jag fick sällskap :) haha

Fick ett paket från Vevay idag som jag har glömt avbeställt som vanligt :/ men kan ju komma till användning.. Fick day cream, night cream, ett puder och ett läppstift . Eller det enda jag antagligen kommer använda är krämerna, för läppstift är inte min grej riktigt :P och puder har jag aldrig ork att hålla på med !! men någongång i framtiden så kanske .

I morgon är det som sagt Midsommarafton och jag ska äta mat (haha!!) det är det jag har inplanerat ungefär eller ska till Axa på kvällen/Eftermiddagen också.. men får se när - måste hinna äta innan.. Annars blir man väl askalas på tre glas vin (inte riktigt men aaah!!)

Men nu är det duschdax igen .

Men hörs i morgon !!


Kommentarer
Postat av: Linda

grejen var inte att du/ni inte fick kommentera det var att du var så feg som inte kunde stå för det !!


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback