23 juni - 08



usch vad trött jag är. Har inte orkat skrivit dom senaste dagarna.. I lördags när jag vaknade så hade jag sånn jävla träningsvärk efter att jag och Axa hade cyklat typ 10 mil (kändes det som!) på midsommarafton.. men hade i alla fall trevligt den dagen .

Sen så gick jag bara runt och tyckte synd om mig själv resten av Lördagen :)

Igår jobbade jag, ganska skönt för en gång skull för annars bade söndagen blivit likadan som lördagen och det hade jag inte orkat för lördagen kändes så jävla meningslös :/ Men i stället där på jobbet mitt i all stress så skulle jag skära lök och högg av mig halva vänstra pekfingret och det börja rinna blod som fan . och Camilla börjar "gapa" om att jag ska trycka i såret (öööh??) och hålla handen högt . men det blev bra till slut och fingret är omplåstrat^^ och väntar på läkning :)

haha, men nu ska jag duscha sen ska jag med Mamma till banken . Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback