27 juni - 08



Håller på att ladda ner Norton Antivirus (eller vad det heter!!) och det tar helvetes lång tid det där har jag märkt . Eller det har inte ens börjat ladda ner och jag klickade på ladda-ner-knappen för ungefär 10 minuter sedan tror jag :S hmm ....

Har träningsvärk i armen efter att jag, Axa och Tobbe sysselsatte oss med att kasta sten i vattnet igår . haha, som små barn som roar sig av att hoppa i en vattenpöl stod vi där i närmare en timme tror jag och letade "perfekta" stenar att kasta .. men som sagt då var vi ju i alla fall sysselsatta :)

Ikväll tror jag inte det händer så mycket, sägs att det ska drickas lite vin - men är inte så på eftersom att jag får sånn huvudvärk om jag dricker bara lite och så vill jag inte ha det i morgon då jag ska jobba så får se hur det blir . Kanske bara blir en film och några flaskor vatten här hemma för mig själv :)

Men nu ska jag kolla antivirusnerladdningen och ändra lite grejer så att det går lite fortare - för det skulle behövas !!

Hörs


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback