29 juni - 08



Arg, arg och arg !!! Först på grund av ryggen som aldrig verkar vilja bli bra . Så jag bestämde mig för att vara smart och åka till Mormor och låna en vetekudde att värma och sova med för att hoppas på en förbättring . Men först så la jag in tröjan i tvättmaskinen för att jag skulle hinna tvätta och torka den till jobbet i morgon .


Men då uppstod ju ALLA problem, det är strömlöst och har varit det sedan klockan 17.00 och därmed så gick det inte att tvätta tröjan men det gick bra att slå igen luckan men däremot så gick det inte att öppna den (problem 1). Tänkte att jag skiter väl i det och går och värmer kudden i mikron och går och lägger mig, men då fungerade ju självklart inte mikron heller - ganska självklart egentligen (problem 2). Och sen i och med strömavbrottet så har det inte gått att diska på jobbet på aah hela dagen (känns det som) och då får jag börja klockan 10.00 istället för 11.00 imorgon . (problem 3) det är ett problem eftersom att jag måste kolla på tv för att kunna somna och det går ju inte så kommer ju dröja innan jag kan sova .


Tänkte att jag för en gång skulle kunde läsa en bok (har inte gjort det på några år tror jag) men då kom ju problemet med lampa (har ingen vid sängen) men tänkte att jag får väl släpa fram en sådan då. Men hur fan ska lampa kunna fungera, gjorde den det så kunde jag ju lika bra kunna kolla på tv...


Hur fan kan man leva/klara sig utan ström ?? Jag skulle nog inte överleva i alla fall..


Nu tänkte jag att tur är i alla fall att jag har en bärbar dator så jag kunde kolla lite Bloggar och skriva ett inlägg men då fungerade ju så klart inte det eftersom att inte routern fungerar.. Så fick skriva i microsoft works istället så alltså det här inlägget är skrivet den 29:nde men publicerat den 30:nde (så att alla förstår)


Men nu ska jag hitta på ett bra stearinljus och en bilderbok eller något :) God natt!

Hörs!!


Kommentarer
Postat av: carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

2008-06-30 @ 08:25:18
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: Natalie B

Tävla om klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Sista chansen att tävla är idag fram till 00.00!

Lycka till! //Natalie B

2008-06-30 @ 08:45:09
URL: http://natalieb.blogg.se/

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback