3 -4 dagar tillbaka







Nu var det länge sedan jag skrev, men det har varit så varmt så jag har inte haft ork att sitta vid datorn + att jag har jobbat och när jag har varit ledig har jag inter varit hemma eller så har jag varit hemma och mått dåligt :/

I torsdags så var jag och firade Camilla som tagit studenten sen skjutsade jag dom för att dom skulle bada - blev inte så mycket bad var mest bara mygg överallt.

I Fredags så var vi i Tierp på Peter´s något dom öppnade den dagen och jag drack en aning för mycket och i och med det så mådde jag dåligt och låg och tyckte synd om mig själv halva Lördagen... Haha sen så var jag coh hälsade på Axa och Mandy och så skjutsade jag lite folk (ingen aning vilka dem va..)

Och idag så har jag inte en aning funderar i alla fall på att tvätta - eller hur mycket jag än funderar så är jag tvungen att tvätta men men . Jobbar bara i morgon sen är jag ledig tisdag - torsdag och lördag så blir bara tre dagar den här veckan.

Eftersom att Mormor och Morfar firade 50-årig bröllopsdag så skulle dom bjuda på mat coh greja . Får se hur det går med min familj som lyckats gjort sig osams med halva släkten och nu ska dom "återförenas" :)


Ååh justé idag ska dom hämta min lille Majken oxå (kattungen) tiden går fort och hon har blivit gammal stackar´n, nu blir hon ju alldeles ensam utan Sten & Stanley... men men får i alla fall ha kvar dom två minst en vecka till skulle jag tro...
Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback