heja Sverige



Nu börjar besökarna öka igen , vilket känns bra efter mitt uppehåll på ungefär en vecka :)



Sverige vann i alla fall :) 0-2 (Zlatan och hansson (?) tror jag det var). Roligt, roligt !!!  Synd att inte Pappa gick med på min vadslagning om 30 000 kronor . Alltså jag skulle få det om Sverige vann och Pappa om Grekland vann !! Men nu blev det inget i alla fall .

Har tillbringat kvällen i Axas och Tobbes soffa och skrikit och härjat . Till Tobbe fick för sig att han hade blivit matförgiftad.. Men men skit samma - Sverige vann ! (Ta inte illa upp Tobias :P)

Nu ska jag i alla fall kolla på film och dricka kolsyrat vatten :)

(bilden tagen ifrån....
http://extra.expressen.se/bild/landslaget.jpg)                 

God natt


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback