Mobilbloggar



Enda sättet att komma in på bloggen för min del är genom mobilen pga att vi har strömavbrott sen klockan fem :( sen har jag ju ingenting att göra så kan lika bra skriva ett inlägg . Ryggen är i alla fall inte ett dugg bättre, även fast den va relativt bra i morse, det går bra ungefär till 2 halv tre varje dag sen så kommer värken smygandes till jag går och lägger mig ! Och då är det inte att leka med kan jag lova . Ligger i alla fall i sängen nu och väntar på strömmen tillsammans med majken och sten eller vad hon nu ska heta . Men ska spara på batteriet så alarmet väcker mig i morgon, uppdaterar imorgon bitti om strömmen kommit tillbaka . God natt !

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback