tiden går för fort






så var denna dagen också slut då, går så jävla fort när man är ledig och kan sova bort halva dagen först och sen inte göra ett skit - som jag har en tendens att göra på mina lediga dagar .

Men nu är det i alla fall jobb i morgon, sen är jag ledig tre dagar igen.. Känns lite meningslöst fast ändå jävligt skönt .

Börjar bli funderingar på att ta en eckerötur på Onsdag, men får se om jag har tid, lust och ork och pengar dessutom . Massa grejer som ska betalas och göras . Så får hoppas på att syster jobbar så att det är hon som ställer in och inte jag . För jag vill ju åka men vill även ha pengar till det . Annars känns det lite tråkigt. Eftersom att jag blir bjuden på resan (haha 60 kronor inkl. buss) så kan jag ju inte klaga så extremt mycket heller . Men får se hur det blir .

Nu är det i alla fall film-och-sov-dags för mig . så God natt !

Hörs !!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback