väckt




Var någon som ringde och väckte mig och bara för att jag för en gång skull verkligen anstränger mig för att kliva upp ur sängen och i stort sett springa till telefonen för att svara - så hade den personen som var i telefonen ringt fel då . Men jag blev ju i alla fall väckt det blev jag däremot inte ut av mobilen som jag har typ 10 alarm på för att jag absolut inte ska försova mig .

Idag är det i alla fall jobb och det känns lagom roligt . fast det är i alla fall Måndag så det är lugnt, inget stress idag inte . Fast den här dagen går så förbannat jävla segt men men jag som valt dagar så ska inte klaga .

Men nu ska jag i alla fall ut och röka .

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback