15 minus :(

15 minusgrader ute, jag som hade hoppats och trott att snön skulle börja försvinna och det skulle bli vår och plusgrader - men tydligen inte !!

Har i alla fall jobbat idag, totalt värdelöst eftersom att det inte har varit några människor där på hela dagen typ så man har bara stått rakt upp och enr hela dagen - värdelöst!!

Och nu så sitter jag hemma, utan batteri på telefonen. Så just nu sitter jag bara och väntar på att den ska ha laddat ett tag så jag kan ringa dom två personerna som jag lovat att jag ska ringa!! Så ni får ha överseende med att det kanske blir sent. Men som vanligt så är det ju bara jag i min kompiskrets som tycker att det är sent när klockan har överstigit 21.30 ungefär :) och nu har ju alla lov, så då aknske dom är uppe någon timme extra, så det inte gör något om jag ringer så sent!!

Men nu ska jag duscha och dricka vatten!! hörs...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback