Alltid samtidigt



Varför, varför, varför - ska allting hända samma dag? Först så är det hur dött som helst i flera veckor/månader. Sitter inne med någon/några kompisar och tittar på tv och bara slappar och längtar till det ska hända något och när det väl gör det så krockar alltihopa. Bara massa problem. Jobbigt att vilja vara på två ställen samtidigt.


Vill inte svika och strunta i det ena. Medan jag vill gå på det andra för att träffa alla människor som man umgicks med varenda dag men som man inte träffat sedan någon vecka innan nyår. Saknar alla (dom flesta!) och vill träffa dom igen om det bara skulle vara för att säga "hej".


Hade bestämt mig för vilket av ställena jag skulle till sedan förra veckan någon gång. Men idag så förstördes allting då jag träffade på en gammal jobbarkompis^^ (haha lät roligt!!) och han frågade hur och om vi skulle samåka dit. Men hur ska jag göra, vill inte svika. Varför ska allting hända samtidigt. Får prata och se vad jag kommer fram till. Fan fan fan...

Men i vilket fall som helst så skulle jag tro att det blir som jag har tänkt mig hela tiden (den senaste veckan)... Tack vare Mandy - smart du!!


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback