blommor istället för snö



vaknar kollar ut genom fönstret och det blåser och snöar lite, men hur som helst så börjar dagen med att jag tycker synd om mig själv, som ska behöva gå hela vägen i detta väder... men det är väl bara att stå ut som alltid... Får hoppas på att snön är försvunnen till nästa vecka och att det börjar bli vår istället. Blommor istället för snö, skulle ju inte sitta fel..

Mina lediga dagar verkar inte vara så jättelediga dagar längre, eller jag jobbar ju inte i alla fall. Ska hjälpa Farmor med massa grejer (får väl bosätta mig hos henne en eller två dagar så det hinns med).. Sen måste jag städa, eller damma mitt rum i alla fall . men det tar ju inte så värst lång tid...

Men nu ska jag göra mig i ordning så är det dax att gå sen...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback