Dagens^^

Dagens humör: Ganska bra (:
Dagens mående: Bara bra för en gång skull.
Dagens borde: Sova känns det som
Dagens frisyr: Slarvig knut i nacken
Dagens smink: Gårdagens
Dagens klädsel: Munktröja och mjukisar
Dagens planer: Gävla - Andersberg med Mandy och Micke
Dagens längtan: Att få sova/ kolla på tv = vila
Dagens fundering: Ingenting faktiskt
Dagens mat: Kött, potatis och sås
Dagens onyttiga: Rökning - som vanligt och åt fyra godisar oxå
Dagens bästa: Ingenting än så länge förutom att jag är ledig från jobbet (:
Dagens sämsta: hmm ...
Dagens ord: Vet inte, var ett som jag tänkte på men kom inte på det nu när jag skulle .
Dagens omgivning: Familjen och Rasmus
Dagens vill ha: Massa grejer - Köpmani var det ju (:
Dagens måste: Tvätta mina arbetskläder.
Dagens låt: Scooter - And no matches


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback