Drömmar :)



Som vanligt, så misslyckas jag och skriver ett helt inlägg och råkar radera allting efteråt :/ hmm

Sitter i alla fall hemma hos
Ronja och skriver inlägg eftersom att jag för det första ville hälsa på henne och för att det var länge sedan vi sågs men även för att det inte har gått att logga in på bloggen på hela dagen...

Axa har i alla fall precis gått härifrån efter vårat pratande om drömmar som jag personligen tyckte var ganska intressant. Och måste ju medge att man umgås med konstiga människor, endel är konstigare än andra (inget illa menat, men så är det och inte är jag bättre än någon annan!!)..

Funderar stort på att åka till Valbo, Ikea imorgon och köpa ett nytt ben till mitt bord som behöver lite hjälp till ett fortsatt värdigt liv^^ haha ..och Ronja, skulle köpa en sänggavel (stavas?)...

Har i alla fall övertalat Ronja att klippa min lugg idag och nöjd vart jag - även fast både jag och Ronja var nervösa så vi höll på att tuppa av :)

Men nu ska jag vara lite social här igen :)

Kommentarer
Postat av: Maja 14årig mamma

Åhh vad kul! Hoppas du fortätter läsa och om det är något speciellt du vill läsa om är det bara att säga till =). Tack för rösten och att för att du läser / Många kramar Maja och Max


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback