fem lediga dagar



Sitter som vanligt och väntar på att Andra avenyn ska börja.. Kommer ju hem så jag missar först 10 minuterna varenda dag så blir ju tvungen att kolla på reprisen... Men men. totalt onödig dag idag i alla fall, har inte varit en kotte på jobbet idag. Tyckte det var lite folk igår men idag slogs det ett nytt rekord... Igår kom det ju i alla fall tre bussar med lite folk på idag kom det inte någon :/

Har i alla fall tiggt åt mig oxfilé till lunch, och sen så fick jag massor med olika mackor med mig hem och typ 4 liter mjölk (fick mycket mera mjölk men orkade inte bära - och jag dricker ju inte ens mjölk så fattade inte vitsen med att ta hem den)..

Sista dagen i morgon sen är jag ledig i hela 5 dagar - ska bli såå skönt att bara vara hemma, ta det lugnt och göra precis vad som faller mig in .. Nu sitter jag och önskar för fulla muggar^^ att det ska bli solsken och 15 plusgrader i morgonbitti vid 10 (sen får det gärna bli 20 minusgrader och snöstorm för min del) eftersom att jag ska gå till jobbet i morgon och orkar inte om det ska vara så in i helvete kallt, som det är för jämnan nu för tiden...

Nee nu ska jag spela yatzy eller nått  -tråkigt som fan...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback