fem lediga dagar



((Jag tjatar om mina lediga dagar, men jag är så lycklig.. Ska bli såå skönt!!))

Läste att blogg.se ska byta plattform (?) men i alla fall så innebar det att det skulle vara lättare att blogga (komma in på bloggen etc.) alla tider på dygnet. Och det skulle ju inte sitta helt fel. Eftersom att det finns en stark tendens till att varje gång man känner för att sätta sig och kolla bloggar, skriva inlägg mm. så går det inte att logga in eller göra ett skit - bara massa väntan och när man tror att det har laddat klart så hade man helt fel..

Nog om det, har fem lediga dagar framför mig - helt underbart. Ska försöka hinna med 20 000 saker under dessa fem dagar. Men det gör jag ju inte så då är det ju bara att prioritera som vanligt. Ska börja med banken imorgon när jag vaknar i alla fall (om jag inte vaknar för tidigt som jag alltid lyckas göra när jag är ledig och får sova hur länge jag vill!!) och när syster har vaknat eftersom att hon också ska med...

Jag hade planerat i typ en månad att jag skulle kolla på "so you think you can dance" idag och igår men inte då (!) nej istället satt jag och bara väntade och väntade på att andr avenyn skulle börja och inte kunde jag varit smart nog att vänta vid tv:n nej istället satt jag här vid datorn och väntade. Men kanske går repris av det någon gång under mina lediga dagar - hoppas hoppas!!

Nee, nu ska jag sova - god natt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback