Fungerar inte för än nu :/





image179Har försökt kommit in på bloggen hela dagen känns det som har försökt var tredje minut sen klockan 15.30 ungefär (inte riktigt men nära på!!) och nu fungerade det till slut i alla fall.. Höll ju på att få psykbryt här hemma, är helt ensam och totalt uttråkad så tänkte jag kunde sitta och nöta här någon timme men så tyckte ju inte
bloggen tydligen. Men nu så, till slut :)

Ikväll blir det i alla fall matlagning och melodifestival-tittande i Ullfors. Ska bli trevligt. Men börjar bli hungrig nu så väntar på att dom ska komma, men de tycker tydligen inte som jag :/ hmm

Men är väl bara vänta och se när dom kommer... Fast ska ju packa ihop alltihopa som jag ska ha med mig också ..

Har varit till Valbo med syster idag, köpte inte så mycket, en tröja (Puma) ett par mjukisbyxor som jag kan nöta :) och så köpte jag en mascara och en kajal. sen ingenting vettigt tror jag!! Jo ett örngott...

Nu ska jag i alla fall fortsätta läsa lite bloggar och se om jag hittar någon intresant person :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback