Gårdagen

Blev inget bowlande för våran del igår. Kom på det lite försent, eller inte kom på men övertalade Micke lite äl sent för att det skulle hinnas. Men blev i alla fall en s.k "roadtrip" vi var typ överallt och ingenstans. Lite intressant.
image171
Idag hade jag i alla fall funderat på en fika med Ronja, men blev inget av då hon var hundvakt,
så ska dit och hälsa på istället medan syster klipper håret. Ska även springa runt och handla allt smått ch gott som jag inte handlade igår.
Borde även få mitt paket med kläder snart tycker jag :)

Blev väckt klockan 10.00 i morse, hur jobbigt som helst. Trodde det var väckarklockan så jag struntade i den,
dem första 10 signalerna ungefär.
Men kände mig tvungen att kolla efter och då ringde det ju som bara den - Tobbe!
Han skulle berätta viktig information som jag var tvungen att veta om eftersom att det blev jag som blev utvald till att vara kattvakt till deras extremt snäll katt (eller inte!!)
han är totalt livsfarlig.
Men jag ska bara ge honom mat så det går nog bra...



Men nu ska jag skjutsa syster, hörs !!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback