Hatar...

image172
Hatar syrrans data
den är så jävla seg och hakar upp sig coh
dör precis som den själv vill och när den vill - störande.
Hade precis skrivit ett inlägg och då dog hela skiten.

Mår dåligt, känns som magsjuka fast inte lika allvarligt ändå.
Mår bara allmänt dåligt, ont i magen, huvudet, benen och fötterna.
Benen och fötterna har jag nog ont i på grund av att jag har gått hela dagen.
Har suttit max 20 minuter sen klockan halv tolv.
Fast ändå skönt, för då är det så extremt skönt at komma hem och sätta sig vid datan, duscha och gå och lägga sig i sängen (:
image173


Prata med Axa nyss, hon kommer hem i morgon och ville umgås.
Får se hur det blir och om jag orkar.
Hon skulle även träffa Mandy så kan bli lite stressigt där - haha.

Men nu ska jag duscha och sen ska jag kolla klart på "Big daddy".

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback