Jag ska, jag ska - men händer inget!!






Huvudvärk, trött som fan. Skulle vilja vara pigg och bara njuta av
att vara ledig men det går inte...

Less på att folk ska lova/säga att dom ska göra det och det men att det inte händer ett skit. Varför säga när de ändå inte kan hålla. image177
Börjar ju bli en jävla lögn alltihopa för fan.
Så jävla less på dig ska du veta.
Skickar meddelanden - säger att du inte får dom, kan fan inte svara!
Hade fan leveransrapport på men du svarade ändå inte -
håller väl stenhårt på att du inte fått något meddelande istället. Varför, har alltid litat på dig, eller inte alltid men ett bra jävla tag. Men bara för att det händer en sak betyder inte det att du kan skita i allt. Varför inte ordna upp allting så är det ur världen sen. Jag kommer fan aldrig sluta tjata, får verka hur gnällig/tjatig som helst. Men nu har jag börjat och kommer fan inte ge upp - bara så att du vet (inte för att du läser, men börjar tröttna på riktigt nu!!)..

Imorgon blir det som sagt ledigt i alla fall, blir väl till att sitta hemma, eftersom att alla är så negativa till mina förslag :) haha  Men får väl göra det bästa av situationen och hitta på något i alla fall. Nästa stopp blir väl den 21:a hos Axa, om jag nu var bjuden - haha. Bara för att jag önskar/vill något betyder inte det att jag inte vill komma till dig. Men vill även träffa alla som man träffade varenda dag för tre månader sedan men som det tog slut totalt med när dem stängde ner hela skiten. Men så blev det inte av hur mycket jag än hade velat.

Nu är det dax för sängen och en alvedon. Imorgon blir det fortsättning på min så kallade köpmani^^ .. Lön idag och en liten påskpresent från Farmor räddade min vecka :) God natt!!

Kommentarer
Postat av: Ronja

ha?

Postat av: Linda

va?

2008-03-14 @ 10:18:31
URL: http://lindaeriksson.blogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback