Köpmani^^

Totalt slut, nu börjar det komma tillbaka till det gamla vanliga. Man orkar inte ett skit när man kommer hem på kvällarna. Men ikväll så är det planerat att jag ska tvätta mina arbetskläder och duscha. Tvätta har jag redan börjat med så det är bara duschningen kvar (!) men det är skönt, så jag längtar nästan tills jag får för mig att jag ska duscha :)image168

Har inga pengar på mobilen, och vågar inte fylla på den än (inte före torsdag, då jag får lön!) eftersom att jag inte vet hur mycket pengar jag har. Har ju fått någon sorts "köpmani" (som Axa uttryckte sig :)) löshåret på fredag, så var vi till stan i Söndags, Mamma och syrran var till stan igår och handade åt mig, jag har beställt kläder omg. hur ska det här gå (?) vet aldrig!!

Aah tillbaka till att jag inte har några pengar på mobilen... I och med det så kan jag inte ringa :/ och det stör mig, men ska försöka kolla pengarna så kanske jag kan fylla på mobilen på torsdag :)

Men nu ska jag gå ut och röka och sen är det dax för en dusch innan Andra Avenyn börjar :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback