Långfredag


Det är fredag och jag har varit hemma hela kvällen, riktigt stolt över mig själv :) Haha, var lite eller egentligen ganska mycket uttråkad efter att jag hade sett allting som jag tyckte var värt att se på tv. Så då satt jag bara, eller sprang mellan mamma och syster och irriterade dem. Och dom blev bara mer och mer sura på mig. Men jag hade ju i alla fall lite skoj för en gång skull denna dagen :)
image184
Men samtidigt har det varit ganska skönt att bara ha varit hemma, tagit lugnt och inte gjort ett dugg vettigt. Var in till Tierp för att jag skulle handla, men då hade alla affärer stängt - även Hemköp. Jävla idiot-affär. Det står med STORA bokstäver "öppet alla dagar 8-21 (eller 9-21 kommer inte ihåg, men det var 21 i alla fall)" och det stod "ALLA DAGAR" vad fan räknas det här som då, om inte en dag?? Och jag var där vid halv åtta någonting och det är 1 och en halv timme inna dom ska stänga eftersom att dom har öppet till 21 alla dagar. Blev så arg, jag som skulle handla påskägg och kattmat och grejer och några nya filmer om jag hittade några.. Men blev ingenting nytt för mig idag. Så det blev en tripp dit i morimage185gon med, och då ska jag panta flaskor också, det som är det bästa jag vet - eller inte...



Men nu ska jag sova, även fast klockan bara är 23.00 men får väl kolla lite på tv först!!!

God natt och glad påsk, imorgon får jag påskägg (hoppas på det i alla fall) :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback