Linda & Charlotte

image164image165Sitter och kollar på Melodifestiveln. Var Charlotte Perrelli (stavas?) med låten "Hero" och Linda Bengtzing med låten  "Hur svårt kan det va?" som gick direkt till finalen och Nordman och SIbel gick till "andra chansen". Ganska okej faktiskt..

Eller helt okej var det, för dem andra tyckte inte jag hade så jättebra låtar..




Har i alla fall jobbat mina fyra timmar idag (16-20) kan inte klaga egentligen, var så mycket folk och mycket att göra så det kändes som att jag var där i ungefär 20 minuter istället för fyra timmar. Skönt. När jag slutade så tog jag med mig mat och åkte hem och åt med syrran och kollade som sagt på Melodifestivalen :)

Nu sitter jag och väntar på Axa och/eller Tobbe ska höra av sig, men så hade tydligen inte dom tänkt. Så blir väl en hemmakväll eller något för mig, men kan vara ganska skönt det med. Blev för den delen inget Uppsala för mig i morgon heller, för Mamma vägrade för att det var såå mycket folk (eller hon trodde det!!)

Men nu ska jag ringa Mandy och kolla vad hon gör!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback