Lycklig som få :)



så skönt, bara för att jag vet att jag är ledig i morgon (och lördag och söndag) så är jag hur pigg som helst. Att veta att man inte behöver vakna och stressa igenom morgonen för att man ska börja jobba vilken minut som helst. Men nu är det helg och inget stress alls :)

Ska sitta halva dagen hos frisören imorgon och sätta i mitt löshår - längtar som bara den. Sen ska jag slösa lite extra pengar på massa skit som jag känner att jag behöver just nu. T.ex. en ansiktssalva som hjälper min torra hud (ansiktet håller på att spricka upp helt och hållet nu!!).. Hatar när det är sånt väder som det är nu, varmt ena dagen och iskallt nästa och så håller det på så i flera veckor - jag tål det inte. Blir torr som fan och jag måste köpa massa grejor som jag egentligen inte har råd med. Men det gör ju inte mig så mycket nu eftersom att jag lider av min s.k köpmani^^ - som aldrig verkar ge med sig :)

Ska även gå och handla lite smink och hårgrejor eftersom att jag har repsentkort kvar sen i julas (På 150 kronor - är det kvar nu alltså!!) så måste nog lägga till lite extra där också :/ hmm. Måste även tanka eftersom att det sägs att det är min tur att betala bensinen denna gången. Även fast jag håller stenhårt på att det är mammas tur :)
Plus att jag behöver Klorin för jag måste "Klorinera" mina vita kläder, behövs kan man ju säga. Dem blir ju inte direkt så lysande vita som jag vill ha dom efter ett x antal tvättar - så det är dags också. Mycket som ska handlas.

Ska även betala 200 kronor för en studentkryssning jag ska med på, tog lixom studenten förra året. Men det blev ju ingen kryssning då så får följa med i år istället :) haha med dom som är ett år yngre, men det gör inte mig så mycket, kan blir grymt roligt i alla fall...

Har i alla fall hunnit träffa Axa och Tobbe idag, gjorde inte så mycket, mest bara pratade och så körde vi en duell^^ på Singstar - alltid skoj!!

image169


Men nu ska jag borsta håret och kolla klart på Mr. & Mrs. Smith innan jag ska sova .

GOD NATT ALLIHOPA!!!


image170


Kommentarer
Postat av: emma

Hej, såg att du hade skrivit på bloggdesigns blogg. Läser alltid den också. Ska inte säga att jag vet säkert, men om du inte vill ha någon färg (vitt) så kan du ta bort den raden som heter colour:....
Så gjorde jag i alla fall. Sen är det såklart bättre om du får råd från en mer säker källa :) Man det går ju att prova sig fram utan att spara i mallarna. Lycka till!

Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Förgkoden för vit är #FFFFFF

=)

2008-03-07 @ 17:03:57
URL: http://www.designadinblogg.se

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback