Lyckokakor

Har som sagt varit till Uppsala idag med Axa och Tobbe. Var först till Ikea, köpte lite smågrejor. Sen var det Bauhaus och Rusta där jag inte köpte ett skit!! Sen var det i alla fall Kinamat som stog högst på våran lista (eller i alla fall min och Axas tror jag!!) så då var det dax att åka in i centrum .. Fick sånna dära lyckokakor (eller vad det heter) min kaka: "passionate romance appears in your life when you least expect it." Hatade dom förut, men åt idag och dom smakade flingor med mjölk - haha, va inte lika äckliga som sist i alla fall!!
image166
Sen sprang vi runt i lite affärer där med bl.a Gina tricot, tekninkmagasinet och indiska. Var tvungen att köpa en mobil-laddare, börjar bli lite jobbigt att behöva åka hem till Mandy och ladda telefonen varje gång man inte har något batteri :)

Börjar i alla fall känna av att jag inte sov mina normala 10-14 timmar (!) inatt nu i alla fall. Känns som att jag skulle kunna ramla av stolen. Men har varit in till Tierp och köpt två filmer som jag kan kolla på ikväll om det inte är något vettigt på tv (förutom Andra avenyn!!).. Så blir nog till att sova tidigt ikväll om jag ska orka med att jobba hela fyra dagar framöver...

Men nu ska jag ringa några samtal och hämta mina nya kuddar som ligger i bilen :)

Kommentarer
Postat av: Mandy heter jag

"passionate romance appears in your life when you least expect it"

En passionerad romans dyker upp i ditt liv när du som minst anar det


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback