Min klagodag



så jävla arg - har suttit och skrivit ett inlägg i typ 10 minuter och nu så försvann allting!!



 

Men får väl börja om lite lätt och se vad jag kommer ihåg av vad jag skrev..



Har i alla fall jobbat idag, livet har gått tillbaka till det gamla vanliga - vakna, sitta vid datan, titta på tv, gå till jobbet, jobba, komma hem, sitta vid datan och sova!! Fyra dagar i veckan alla ser likadana ut :) meningsfullt liv man har :) eller inte..

Beställde även lite kläder i morse, alltid roligt med något nytt :) beställde i alla fall ett par jeans, en pikétröja, skärp, pannband och tofflor. Så får se om det är lika fint när jag får hem det. Appropå det, Mamma och syrran var ju till Uppsala idag. Och då hade jag sagt till syrran att hon skulle köpa TVÅ nya örngott till mina kuddar (som jag fick av Axa igår) men då fick min kära syster för sig att det var tvåpack örngott så hon köpte ju bara en förpackning - med ETT örngott i - hur dum får man vara !! Läs för fan..  Men Mamma var i alla fall snäll och köpte nya blommor till mig.. Har ju blivit besatt av blommor så nu måste jag köpa nya och öka på mitt sortiment då och då :)


image167


Var inte till Tierp igår och köpte filmer (som jag skrev igår) "Austin Power" och "Goldmember" dem tillhör samma serie av filmer, det är 1:an och 3:an. Och jag hade hört att dom skulle vara bra, roliga etc. Men så ska jag börja kolla och vaa?? Så jävla dålig film, (Austin Power, skulle börja kolla på den, eftersom att det var den första filmen) totalt sämst! En film ska ha en bra början så att den fångar tittarens intresse att vilja fortsätta kolla filmen, men det gjorde fan inte den där filmen. Så aah, nu har jag köpt två nya filmer och det är helt i onödan eftersom att jag aldrig kommer få för mig att kolla/kolla klart på dem.


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback