Min lediga fredag


image178När man för en gång skull är ledig så vaknar man hur tidigt som helst. Vaknade och var klarvaken klockan 08.00 i morse - helt i onödan. Men men får väl njuta mer av min lediga tid istället.

Fick även ett meddelande (sms) i morse där personen jag skrev om igår bad om ursäkt och förklarade och sa att han skulle ordna upp allting nästa vecka. Blev glad att han över huvudtaget hörde av sig, trodde jag inte. Men samtidigt så skulle han ha skrivit eller ringt igår så man inte gick och väntade hela dagen och så händer det inte ett skit - lite störande.

Funderar lite på att åka till stan i helgen, dra med syrran men får se hur det blir. Hon har väl inga pengar som vanligt. Men i fortsättningen borde hon ha det eftersom att hon lyckats få ett jobb nu.. Eller hon har inte fått det men ska på arbetsintervju idag och dom lät så himla på i telefonen - får väl hoppas på det bästa för hennes skull, och för att jag ska ha någon att göra av pengar med. Finns bara ett enda problem och edt är att hon är extremt snål eller sparsam som hon uttrycker sig - hmm...

Men nu ska jag i alla fall äta frukost...


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback