Mina planer (:


Mina planer ändras som vanligt när jag planerar och satsar stenhårt på att sitta hemma och titta på tv och dricka vatten (vatten är min nya "innegrej"...) men så pratade jag med Mandy så då blir det att åka och titta på melodifestivalen med dom istället för att jag ska sitta hemma och kolla själv - men det fungerar ju det med (:

Fast klockan är ju 19.49 så ringer dom inte snart så vet jag inte vad jag ska ta mig till eftersom att jag inte vill missa en enda minut av programmet.

Justé någon som vet vem som åkte ut ur Let's dance igår?? det enda jag vet är att Karl-Petter & Jeanette och Tony & Annika är kvar...

Men nu ska jag sätta mig vid tv:n och vänta tills dom ringer och säger att det är fritt fram för mig att komma (:

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback