Påskpresent

(Publicerat 30 minuter försent/efter jag skrev det)image174


Skulle träffat Axa idag men hon var försenad så hon har väl inte kommit hem förän nu ungefär - om hon ens har det (?) men tyckte det blev sent eftersom att jag skulle jobba i morgon med. Och jag MÅSTE sova om jag ska orka vakna.. Är trött som bara den, sitter bara och fördröjer tiden så att jag kan kolla på Andra Avenyn sen (om fem minuter) innan jag ska ut och hämta tvätten...

Fick en "påskpresent" av Farmor idag - alltid trevligt. Men lite onödigt av henne också, tyckte att det var väldigt mycket för mycket. Mera än julklapp lixom och nu är det ju bara påsk, eller det är inte ens påsk än för det är väl några veckor kvar till det (?)..

mamma var även och hämtade mitt paket med kläder som jag hade beställt, blev totalt missnöjd, bara massa skit. Men var ju billigt i alla fall som tur var. Hatar att skicka tillbaka kläder, så istället så kastar jag in dom längst in i garderoben så jag slipper se det (: Haha

Men nu ska jag kolla på tv som sagt och sen blir det tvätten en macka & ett glas juice och sängen :)

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback