points^^


Har hittat massa papper om "vikt väktarna" och deras "points" ganska intressant haha. Jag och mamma satt och ögnade igenom dem och så frågade jag henne hur många points man fick äta varje dag och hon säger fem (alltså 5!!!) och typ allting som går att äta utom frukt och grönsaker har minst 1 points per deceliter eller gram (nästan!!) så jag började kolla och image180kom fram till att jag skulle äta 15 stycken "salta fiskar" (lakritsfiskar) på en dag. Haha stackars dom som kämpar med det här. Men så började jag själv att läsa och så stog det att man skulle äta mellan 17 och 40 points per dag (en liten skillnad) .. Så nu ska jag prova hur länge jag klarar. Tippar på max en vecka... (Ska börja i morgon!!) Fast det stog ingenting om öl, sprit, vin och cider och tur är väl det. Men det ska man nog också ta det ganska lungt med. Fast det gör ju jag :)

Men nog om det... Har hänt massor med mina tider på jobbet... Ska börja klockan 11.00 istället för 12.00 varje dag :'( och så ville dom att jag skulle jobba måndag till söndag varje vecka - alltså varenda dag - hela tiden, aldrig vara ledig. NEJ!! över min döda kropp, inte en chans. Tillräckligt som det är nu!! och har ju, utan att jobba flera dagar utökat mina tider med fyra timmar extra varje vecka, och det blir jobbigt nog för min del.

Har i alla fall sett till att jag ska vara ledig onsdag och torsdag nästa vecka, ska bli skönt och vara ledig några extra dagar och umgås lite med "nära och kära" eller vad man brukar säga...

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback