redan fyra timmar


Klockan är halv elva och jag har redan varit uppe i fyra timmar (vaknade 06.30) och jag känner mig så pigg och duktig som har börjat gått upp tidigt på morgonen. Men jag skulle tro att halv sju på morgonen så tidigt kommer jag nog itne gå upp särskilt ofta. Men bättre ibland än aldrig tycker i alla fall jag :)

Börjar jobba om en och en halv timme, känns inte direkt uppmuntrande, men samtidigt ganska skönt att ha något att göra. Men skulle vilja vara hemma och slappa^^ bort en hel dag också.. Fast det blir det nog ingenting än på några dagar i alla fall. Ska jobba idag och imorgon, sätta i löshåret på fredag och lördag så gör jag säkert hundra andra grejer som tar tid. Men på söndag då ska jag bara ta det lugnt.

Men nu ska jag äta frukost eller det känns som att jag ska kalla det lunch :) och sen ska jag torka håret..

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback