Singstar

Trött som fan, somnade vid halv fyra inatt och vaknade av väckarklovkan halv tio. Vet inte varför jag ska ha den på, men aah. Kan ju vara ganska skönt att vakna tidigt på morgon speciellt om man ska jobba och förstöra hela dagen på det...

image163
Igår var jag i alla fall i Ullfors och kolla på slutet (röstningen & där man får veta vem som åker ut) på Let's dance. Var i alla fall Linda Lampenius som åkte. Sen körde vi singstar, skojskoj. Och vi tre är ju sämst på det. Först så tappade man rösten och sen så kunde vi inte hålla ut tonerna för att vi inte fick andas. Men roligt är det i alla fall..

Idag är det ju som sagt jobb som gäller i första hand och innan det ska jag hjälpa Mamma att baka bullar. Efter det så blir det Melodifestivalen. Och så ska jag tjata på Mamma att vi ska åka till Uppsala i morgon istället :)


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback