Söndagmorgon

Kom hem sent och somnade därmed också sent, för var tvungen att kolla klart på "Jersey girl" som jag började kolla på häromdagen. I alla fall vaknade jag tidigt i morse 07.30 så har bara sovit 4 ½ timme inatt så kommer antagligen somna klockan 19.00 ikväll eller någonting :)

Ska i alla fall till Uppsala idag, (inte med Mamma!) med Axa och Tobbe. Sitter just nu och väntar på att dom ska vakna till liv och komma hit... Eller i alla fall ringa och förvarna att dom är färdiga så vi kan åka. Men dröjer nog minst en halvtimme till :/


Här är i alla fall klippet med Björn Gustavsson från Melodifestivalen igår. Så bäst!!! :)



Men nu ska jag fixa håret innan dom kommer...

Ha det!!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback