Trött!!




Jag har börjat hata det här fullt ut nu!! Måste göra något åt allting, så jag orkar vara vaken en timme extra på kvällen men orka gå upp lika tidigt på morgonen ändå.. När lär man sig sånt?? Mamma och Pappa går ju lixom upp mellan klockan åtta och halv nio varje morgon fast dom är lediga/inte behöver och har varit uppe halva natten innan. Jag vill också..  Vill kunna känna att jag orkar träffa de personer som jag vill träffa även i veckorna, men det blir bara massa gäspningar och så går jag och lägger mig och sover. Varenda dag... Ska försöka ändra!!

Men i morgon är sista dagen för den här veckan i alla fall, och då får jag tid över för att hälsa på de personer som jag vill hälsa på :) Ska bli roligt, hoppas bara att någon har tid med mig, annars skulle det ju bli lite jobbigt. Känns lite som att dem måste anpassa sig efter mig, men jag gör så gott jag kan, orkar fan inte på något annat sätt. Men en dag kvar sen är det helg (= tre dagars ledighet!) och jag har tid och ork till att träffa alla... Längtar till i morgon vid denna tiden, då jag jobbat klart för den här veckan (plus att jag får lön då...)

Men nu ska jag ut och hämta mina kläder från tvättmaskinen, fast först ska jag bryta mitt personliga löfte och fylla på mobilen igen och så ska jag ringa, ringa, ringa :)

Hej då!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback