Valbo

Blev Valbo idag, Jag Ronja och Mandy!! Köpte ingenting vettigt som vanligt, blev inget ben eftersom att Pappa fick för sig att han skulle laga det och för att man tydligen inte kunde lita på Ikea :/ Men köpte gardiner i alla fall.

Sen tillbaka till Tierp och köpte massor med filmer (billigt var det) "Fyra veckor i Juni", "Wedding crashers", "Förälskad, förvirrad", "Just friends", "Studio 54", "Adam & Eve" och "Boattrip".. Sen får man ju se om någon var värd pengarna, för en gång skull har jag inte sett någn av filmerna jag köpt.. Brukar bara köpa filmer som jag har sett innan :/ Eller "Just friends" känner jag igen ganska bra, så kanske har jag sett den innan - hmm...

Ikväll blir det därmed bara massa filmtittande, skulle hälsa på Axa men hon svarar inte och jag orkar inte gå och Mamma och Pappa har tagit bilen så det känns lite jobbigt.. men får se hur det blir!!

Nu ska jag i alla fall gå och städa lite i mitt rum - behövs kan jag lova, plus att jag måste packa upp det lilla jag köpt!!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback